Sider

9.1.15

Kitchen equipment

Jeg er gået i gang med at købe lidt forskelligt ind, til når jeg skal flytte hjemmefra. Jeg starter med køkkenudstyr, så udgiften ikke virker megastor når jeg på det kommende tidspunkt skal købe møbler. I går fik jeg købt glas, bestik og tallerkner. Næste gang står den på ildfaste fade, brødkniv og andre småting som dåseåbner, pizzaskærer, hvidløgshakker osv. Der er godt nok mange småtterier som er nemme at overse! Derfor bruger jeg weekenden på at planlægge indkøb, lave lister og alle sådan nogen ting. Sikke praktisk jeg er! :-)

Pokal glas 4,-/stk, Ivrig stort glas 12,-/stk, Ivrig lille glas 9,-/stk, Ivrig hvidvinsglas 15,-/stk, Ivrig rødvinsglas 19,-/stk

Jeg har købt de klassiske "Pokal" glas helt til venstre, har alle ikke dem? De er skidegode til Café latte og når man har tømmermænd og skal have sig et stort glas vand! De tre andre er fra serien "Ivrig". Jeg har altid været vild med kanten og formen, men de er ikke ligefrem praktiske, da de ikke kan stables mange af gangen. Men flotte er de! Og derfor skal jeg også lære at drikke vin, så jeg kan få dem brugt!

Förnuft bestik 79,-/24 dele, Arv service 299,-/18 dele, Korken karaffel 10,-/stk
Jeg går ikke op i musselmalede tallerkner, og jeg synes at Royal Copenhagen er overhyped. Det er ihvertfald ikke mig. Men det skulle stadig være pænt, og jeg fandt et fint sæt med lidt detaljer i en samlet pakke, så jeg er glad! Vandkaraflen købte jeg to af, det er endnu en ikea-klassiker, og bestikket skulle bare være det billigste. Sikke jeg glæder mig til at flytte hjemmefra!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar